به گزارش روابط عمومی پژوهشکده تاریخ معاصر، کتاب‌های «آذربایجان ساختار اداری ـ سیاسی و اوضاع جغرافیایی»، «گزیده ادبیات مقاومت علمای شیعه در پنج قرن اخیر»، «عدلیه رضاشاهی» و «تشکیل دولت پهلوی اول و تأثیر آن در فروپاشی نظام ایلی» و... در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد
تازه‌ترین کتاب‌های پژوهشکده تاریخ معاصر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشکده تاریخ معاصر؛ پژوهشکده تاریخ معاصر با بیش از 120 عنوان کتاب، که تازه‌ترین کتاب‌های منتشرشده را هم در برمی‌گیرد، در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، که از  20 تا 30 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰2 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.
 
کتاب‌های «سرمایه‌داران بهائی در عصر پهلوی»، «ماه عسل رژیم پهلوی و بهائیان پس از کودتای 28 مرداد»، «هویدا، بی‌نقاب، بی‌روتوش»، کتاب پنج‌جلدی «گزیده ادبیات مقاومت علمای شیعه در پنج قرن اخیر»، «تشکیل دولت پهلوی اول و تأثیر آن در فروپاشی نظام ایلی»، «قیام عشایر عرب و خوزستان» و... از جمله کتاب‌هایی است که توسط پژوهشکده تاریخ معاصر در نمایشگاه ارائه شده است.
 
بدین‌وسیله مقدم همه اندیشمندان، صاحب‌نظران، پژوهشگران و علاقه‌مندان را برای بازدید از غرفه پژوهشگاه (شبستان اصلی، درب 13، راهروی 22، غرفه 22) گرامی می‌داریم.

گفتنی است علاقه‌مندان علاوه بر حضور در محل نمایشگاه (ساعت 10 تا 20 ) می‌توانند از طریق وبگاه ketab.ir به‌صورت مجازی کتاب‌های پژوهشکده را تهیه فرمایند.
https://iichs.ir/vdcgqu9x.ak9tw4prra.html
iichs.ir/vdcgqu9x.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما