اعدامی‌ها قبل از اعدام همه اعتراف کرده بودند!/27 میلیون نفر در سینماهای تهران!/بازدید هیئت نظامی هند از ایران/دورنمای وحشتناک برای قشر بزرگ کارمندان بدون بیمه و تأمین اجتماعی!
29 خرداد 1343
اعدامی‌ها قبل از اعدام همه اعتراف کرده بودند!
«تهران‌مصور» نوشت: در محافل سیاسی تهران ماجرای اعدام سه نفر از اخلالگرن که در توطئه تجزیه خوزستان دخالت داشتند در هفته گذشته مورد بحث و توجه مقامات مختلف بود.
اعدام‌شدگان همگی در دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر نظامی اعتراف کرده بودند که در چنین توطئه‌ای دخالت داشتند و آلت دست سیاست‌های خارجی شده بودند.
 
27 میلیون نفر در سینماهای تهران!
«تهران‌مصور» نوشت: به قرار اطلاع سال گذشته، سینماهای پایتخت جمعا مبلغ یازده‌میلیون تومان بابت عوارض شهرداری پرداخته‌اند.
فروش سینماهای تهران طی سال گذشته بالغ بر 55 میلیون تومان بود و مجموع افرادی که در این یک سال در تهران به سینما رفته‌اند 27 میلیون نفر می‌باشد.
 
بازدید هیئت نظامی هند از ایران
«تهران‌مصور» نوشت: در این هفته یک هیئت نظامی هندی که سرگرم مسافرت به کشورهای خاورمیانه است به ایران آمد و مدت سه روز در تهران اقامت کرد.
طی این هفته هیئت نظامی هند از تأسیسات نظامی دیدن کردند و با شخصیت‌های نظامی ایران ملاقات نمودند.
 
دورنمای وحشتناک برای قشر بزرگ کارمندان بدون بیمه و تأمین اجتماعی!
«تهران‌مصور» نوشت: قشر بزرگی از کارمندان مؤسسات و بنگاه‌های ملی که شامل نویسندگان و خبرنگاران مطبوعات، کارمندان، بانک‌های خصوصی، بیمارستان‌ها و مدارس ملی، تجارتخانه‌ها، بنگاه‌های باربری و مسافربری و مؤسسات حمل و نقل هوایی و غیره است که همه آنها در حال حاضر نه تنها از اغلب مزایای بیمه‌های اجتماعی محروم می‌باشند، بلکه به علت عدم توجه به مسئله بازنشستگی دورنمای آینده تیره و وحشتناکی در برابرشان گسترده شده است.
چه بسا کارمندان این مؤسسات حاضرند با نصف حقوق فعلی به استخدام دولت درآیند و از مزایای بیمه و بازنشستگی استفاده کنند.1
https://iichs.ir/vdcgqy9q.ak9qn4prra.html
iichs.ir/vdcgqy9q.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما