نشان‌هایی برای متمایز شدن نمایندگان مجلسین از دیگران!/بانک ملی به اندازه ده سال پول و اعتبار تجارتی به مردم داده است!/مقاطعه‌کاران حاضر به همکاری با شهرداری نیستند!
7 فروردین 1343
نشان‌هایی برای متمایز شدن نمایندگان مجلسین از دیگران!
«سپید و سیاه» نوشت: به قرار اطلاع بین آقای مهندس شریف‌امامی، رئیس مجلس سنا، و مهندس ریاضی، رئیس مجلس شورای ملی، توافق به عمل آمده که برای نمایندگان مجلسین نشان کوچکی ساخته شود که نمایندگان با نصب آن به سینه خود از دیگران مشخص گردند.
کانون وکلای دادگستری نیز برای وکلا، نشان کوچکی که نقش ترازو روی آن دیده می‌شود تهیه کرده که همه وکلای دادگستری هنگام شرکت در محاکم آن را به سینه خود نصب می‌کنند.
 
بانک ملی به اندازه ده سال پول و اعتبار تجارتی به مردم داده است!
«سپید و سیاه» نوشت: طبق اطلاع، بانک ملی در سه سال گذشته به اندازه ده سال گذشته پول و اعتبار تجارتی برای گشایش کارها به مردم داده است.
یک آمار جالب نشان می‌دهد که از شهریور 1320 تا اوایل سال 1340 مبلغ یازده‌میلیارد تومان پول به مردم داده شده و از سال 1340 تا امروز نیز مبلغ یازده‌میلیارد تومان؛ یعنی در دو سال مساوی بیست سال قبل.
 
مقاطعه‌کاران حاضر به همکاری با شهرداری نیستند!
«سپید و سیاه» نوشت: با دستور عدم پرداخت سفته‌های شهرداری به مقاطعه‌کاران در زمان تصدی سرپرست سابق شهرداری مشکل بزرگی برای شهرداری به‌وجود آمده و هیچ یک از مقاطعه‌کاران حاضر به همکاری با شهرداری نمی‌باشند.
شنیده می‌شود سفته‌های شهرداری با قیمت بسیار کمتری در بازار خرید و فروش می‌شود و از این بابت لطمه شدیدی به اعتبار این دستگاه بزرگ وارد آمده است.1
https://iichs.ir/vdccsmqs.2bqx08laa2.html
iichs.ir/vdccsmqs.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما