کتاب «دو شرح حال » به قلم محمد حسین دانایی خواهر زاده جلال آل احمد، به روایت ناگفته هایی از تاریخ معاصر ایران را در خلال روایت زندگی پدر و پدر بزرگش به عنوان دو تن از روحانیونی که در دوران اتفاقات مهم و سرنوشت ساز تاریخ معاصر ایران همچون ...
کتاب «دو شرح حال » راهی بازار نشر شد
کتاب «دو شرح حال» به قلم  محمد حسین دانایی خواهر زاده جلال آل احمد، به روایت ناگفته هایی از تاریخ معاصر ایران را در خلال روایت زندگی پدر و پدر بزرگش به عنوان دو تن از روحانیونی که در دوران اتفاقات مهم و سرنوشت ساز تاریخ معاصر ایران همچون مشروطه می زیسته اند،‌ می پردازد.
 
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران؛ این کتاب 
  شرح زندگانی حاج شیخ روح الله و حاج شیخ حسن دانایی است . بنا به تاکید نویسنده این کتاب هدف از نگارش دو شرح حال کمک به روشن شدن گوشه هایی از تاریخ روحانیت شیعه در ایران و کارکرد سیاسی- اجتماعی روحانیون در یکصد سال گذشته یعنی از اواسط قرن 13 تا اواسط قرن 14 هجری شمسی است.
 
این کتاب در 385 صفحه و با قیمت 22 هزار تومان از سوی انتشارات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران به بازار نشر عرضه شده و در دسترس علاقه مندان است. 

 

جهت تهیه کتاب «دو شرح حال» به سایت فروشگاه کتاب پژوهشکده تاریخ معاصر یا مراکز پخش کتاب‌های این پژوهشکده در تهران و شهرستان‌ها مراجعه فرمایید. https://iichs.ir/vdcb.5b8urhb5siupr.html
iichs.ir/vdcb.5b8urhb5siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما