از سال اول دانشجویی، روشم این بود که موقع سخنرانیهای حضرت آقا در نمازجمعهها، نمازهای عید فطر، سخنرانی روز اول فروردین و سخنرانیهای 14 خرداد، دفترچه یادداشت روزانهام را بردارم و از سخنانشان نکتهبرداری کنم. این سنت را برای 27 سال و تا موقع شهادتشان، حفظ کردم. حالا امروز همه دفترهای یادداشت روزانهام، تاریخ زندهای از رهبری بیبدیل آن بزرگ در هدایت مردم و کشور به سوی قلههای معنویت و پیشرفت است









